vilken dag...

Kan bara säja de.. Vilken dag...
vaknade me ett stort leende när ja såg att de var vitt ute.. JIPPI..:D klart att klockan va 4 första gången e ju en annan sak haha.. å sen somnade ja om å blev lika glad när ja vaknade igen.. fortfarande snö ute.. weeeee
Dock att mojsan är i löpen å jamar på nästan hela tiden.. klart de e lite jobbigt men de är snart över.. de gjorde inte så mycket på morron... å kelsjuk som bara den är hon..  så vi tände adventsljusstaken å myste i sängen en stund :) sen steg ja upp å gjorde mej en gröttallrik å åt lite frukt.. smart som jag tydligen kan vara ibland så tänkte ja att jag går ut lite tidigare till bilen.. bättre va lite tidig än sen... så ja klädde mej å började gå mot bilen..
just innan så hade ja smsat me Ulrika å va lite avis på henne som fick ta en härlig morronpromenad i nysnön.. så ja tänkte ja skulle ta en senare i afton... men nu blev de så skrattretande att när ja kom till bilen så hade den ju frysit ihop hahahaha... vad ja än gjorde så funkade inget... typiskt tänkte ja.. å insåg att de va bara gå in i lägenheten igen.. klä sej varmt å börja traska i rask takt... ringde jobbet å berättade så dom visste om ja skulle bli sen... de brukar ta runt ca 30 min att gå.. e en lååång backa å jobbbig att gå uppför... så kvart över 7 startade ja för fulla segel... börjar 07:30... så i me turbon å full fart frammåt..*ler* å jag va 7 min sen på jobbet.. så gissa om ja gick fort... ville igentligen inget annat än att duscha när ja komme fram.. men men.. bara byta om å jobba...  promenaden gjorde susen.. för oj vilket bra humör ja va på hela dagen.. :D hips vips så va de dags att gå hem haha.. tiden gick så fort..  å mitt gardinsyning.. ja vad ska man säja om de.. gick väl sådär.. en gardin i alla fall haha.. men resten gör ja imorron me nya krafter efter en härlig morronpromenad...
Men nu e de dags att sova känner ja.. får se hur de går inatt.. e ju fullmåne.. så de kan bli spännande..
Ha de så bra alla där ute...

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0