Bakdag..:)

Oj såå skönt.. Är hemma i byn hos mor å far.. de är lugnt å stilla.. lite småkyligt, lite snö men halkigt..
Vaknade halv 6 imorse å va utvilad.. :) underbart... låg å drog mej en stund innan ja körde lite djupandning å träning/stretch.. Sen va de dags å väcka dom andra hahaha.. Kl 8 så satte ja å mor igång me bakning..:P roligt men samtidigt lite jobbigt för man vill ju baka så mycket å de blir oftast mindre än vad man tror... men full rulle å





1 långpannelimpa, 68 chokladbollar, 90 dumlekakor å 87 havrekyssarblev de innan vi slutade..  Å gott va de när vi smakade mmmmmmm.... så nu känner man sej lite duktig :D.. får bara se hur länge dom kakorna finnes kvar haha... Har även hunnit me en skön promenad i skogen å uppe på berget  där ja njutit av den fina utsikten.. :))))
Så nu blir de att snart göra lite midda å känna lugnet ett tag... Sen har ja tänkt starta bastun å bara njuta av en lugn kväll... sedan har ja tänkt göra en väldigt goo paj ikväll som vi ska äta framför tvn..  Walle på jobbet gjorde den en dag å ojojoj så gott..  Äpplen i en ungsform å så här du dit en mjukkakemix å river lite smör på.. så in i ugnen ca 20 min.. sen e de bara äta å njuta..:P:P....
Nää nu ska ja lämna datorn å göra lite mat..
Men ha en underbar kväll alla där ute...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Stigge

VAR E ALLT MITT FIKA ????

2009-11-06 @ 09:57:16
Postat av: Anonym

haha ditt????? eee.. du menar mitt ;) de är i min frys.. L

2009-11-06 @ 12:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0