Tidig morron... *gäsp*

God morron världen... :))

Min kropp vaknade 05:10.. dock inte riktigt mina ögon... de ena började väl vakna till...
Inser att hmm ja har lite skråvlig röst idag.. :-///
Jahaja... har ja börjat bli förkyld nu...de hade ja verkligen inte planerat!!!
Känner mej tung å trött i kroppen... men men...
Bara bita ihop å kämpa haha... dricka varmt å så...
Började ju helt å hållet om i måndas på jobbet.... å ärligt så känns de inte riktigt som man varit ledig..
Semesterveckorna gick så fort.. å klart blir ju lite konstigt när man delar upp semestern..
Vi satt å pratade om de där igår på jobbet... Man borde få vara ledig juni, juli å augusti :)))
Tänk vilken semester... å alla skulle få ta del av de fina vädret...:P
Men de e ju bara drömmar hahaha... funkar ju inte i verkligheten..

Annars då... kan inte säja annat än att livet e gött... :D
Massa funderingar å tankar har släppt å fått klarhet..
Å de känns underbart kan ja säja.. att inte behöva fundera så mycket...
klart fundera kommer ja väl alltid å göra.. ja e bara sån...
Men just om hjärtat... nu vet ja... ;)

Nää nu ska ja busa på me min lilla buskatt som försöker komma åt högtalarkablarna *asg*
men jag önskar eder alla en underbar onsdag.. :))

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0