Då har julen varit....å snart ett nytt år...

Börjar med att önska alla en god fortsättning å hoppas de varit en bra jul.. :))
Själv har jag haft en bra jul  med familj å min kära...
Firade Julafton hemma hos min äldsta syster å familj..
vilket va lite annolunda för vi brukar alltid fira jul hemma i byn.
Men de gick bra de också, dock infann sej inte riktigt samma stämning men så e de väl alltid när de e någe nytt.
men vi hade de mysigt, busigt, fullt upp men väldigt bra..
Å som de ska vara så va barnen i gasen hahahaha *ler*
Å som vanligt åt man för mycket av den goda julmaten... precis som att man inte hade ätit på flera dagar..
att man aldrig lär sej.. men i år så hade vi inte införskaffat lite mycket mat...
å tur va då de för de räckte å blev över ändå...
Med julklapparna så var alla nöjda vad ja då vet :))
Vi ger inte varann så mycket, barnen är viktigare å huvudsaken är att vi får umgås.
Sen på kvällen komme min älskling :D
så då fick vi julkvällsmys.... mmmmm...
sen på juldagen åkte vi hem till mins föräldrar å hälsade på...
Åt lite julmat å tokpratade en stund... å sen bar de av tillbax till stan.
Så gick vi på bio å såg Tron... bra gjor må ja säja... jag tycker den va bra..
Enda va att bilden med 3D glasögonen blev lite mörk...
Å när vi gick ut från bion halv 12 så känndes de väldigt skönt att inte ha gått ut å röjt haha..
Sen bar de av hem till han å känna lugnet... gissa om man va lite trött.. typ...
Sen på annandagen så for vi hem till hans föräldrar å hälsade på...
Han å hans bror hade gett deras mamma en dator i julklapp så han lärde henne lite om hur man la in bilder å så..
Sen så skuttade vi iväg hem till huset igen å skottade gården... å snyggade till ...
Sen va de dags å snygga till sej å göra tacos...
För Lisa å Tommy komme på midda... å så en blåbärspaj till efterrätt så klart :P
Oj oj oj vad gott de va... å mätt som bara den blev man...
Å kvällens film blev Dumma Mej... oj va den va bra...
Inser mer å mer att jag bara älskar tecknade filmer :))))
så vi hade bara en trevlig å mysig söndakväll med mycket glatt prat..
Sen va de tillbax till till stan sent på kvällen å ladda inför måndasjobb...

Så så har min jul varit :))
Å nu tror ja de e dags att göra ett nytt försök att somna...
Imorron är en ny dag å hem till byn :))

Ha de bäst alla glada där ute...:))))

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0