Känns lite tråkigt.....

En nära vän till mej säjer att ja e seg på att blogga hahaha å jaa de kan ja ju hålla med om...
Har som inte riktigt kommit ihåg el haft tid om ja ska vara ärlig...
Måste försöka skärpa mej... :))
Så vad ska ja berätta om ikväll...
Har varit till kotknackaren idag... oj vad skönt efteråt.. mej oj vad spännd å sne ja var...
Men de har ja ju kännt... Så nu hoppas ja de ska bli bra...
Måste även bli bättre me träningen nu så jag kan hålla kroppen på plats...
Men blir ju så less att mestadels vara småförkyld...
Men idag har ja fått veta att så länge ja inte har feber el ont i halsen så kan ja köra lite träning...
Bara lite lagom dom övningar ja fått av naprapaten å sjukgymnasten.. så nu ska ja köra på de..
Så detta ska nog bli bättre... bara kämpa på...
Sen så har ja hjälpt Maria att flytta grejer till sin nya lägenhet idag...
Å ja jag har tagit de lugnt för att inte försämra i ryggen igen...!!!!
Oj vad de känns lite trist å tomt fastänn hon å katterna är kvar än...
Nu blir min lägenhet så stor å tyst ju....
Har varit så roligt å ha henne inneboende hos mej dom här månaderna :))
Nog för att vi mest gått om varann i jobbandet hahaha...
Men nu flyttar hon in i en mysig lägenhet med en otrolig utsikt som vi upptäckte ikväll då vi släckte ner å var på väg hem till mej igen... Oj så vackert att se halva stan å dess lampor som lyste.. :))
Jag tror hon kommer att trivas som bara den där...
Verkar vara ett fint å lugnt område... el ja de lär väl märkas när de e dags för helg *ler*
Hoppas de nu bara går bra för min lilla tjej som då kommer att bli ensam å förlora sina 2 busiga kattkompisar...
Jag tror dom alla kommer att sakna varann.. för dom har haft de så mysigt å busigt ihop...
Det har varit så roligt å se...
Men de ska nog gå bra.. annars så e de ju bara att fara me lilltjejen å hälsa på dom.. :)

Nää men nu tror ja de e dags å krama kudden när inte grabben e i närheten :/
men den som väntar på någe gott..... *ler*
Bara ladda batterierna inför morrondagen då de ska handlas dom sista julklapparna...
jag ger mej inte föränn de e klart ... bara e så...

Ha en underbar fortsatt kväll å natt ni glada där ute...

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0