snö, snö, snö så långt ögat bara ser.....

Oj vad de faller snö just nu... Är som att himlen bara öppnat sej..
Nu behöver vi då verkligen inte vara oroliga om en icke vit jul *asg*
Är ju pudersnö som faller så lite mysigt e de...
Men inte roligt å vara ute på vägarna...bara å köra försiktigt!!!
Bara hoppas de slutar snart för nu räcker de...
Vill inte att de ska bli smällkallt men dom varnar för de dock:(((
så ja vad säjer man...
Annars då... ja nu e de inte många dagar kvar till jul...
har nästan köpt alla klappar klart.. blir å göra de på månda.
Annars så försöker jag bara känna lugnet å se till att inte bli mer förkyld...
Ska prata ihop med min systeryster om hur vi ska lägga upp den stora dagen
med mat å allt runtomkring... För i år blir de att fira hos dom..
Känns ju lite annars men blir nog lika bra som vanligt.. :))

Oj jag ser kl springer... iiii...
Bara att rensa katternas låda å sen bege sej ut i snön å se om man hittar åt bilen haha..
Ha en underbar lördakväll/natt alla...
Själv ska ja va duktig å jobba...
Har köpt goofika till oss inatt så ja tänkte vi skulle mysa lite.. :))

****Kramar****

PS: längtar efter min gooing....tyck om du :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0