Heelg å utgång imorron.. :P

Oj såå skönt.. Nu e de helg å låång helg.. ända till på månda kl 20:45..
Så idag har ja varit en sväng på stan å så.. handlat lite gott att dricka imorron.. :P
Å kollat lite annat... Handlat lite så de finns frukost å så i helgen... kan ju va bra å ha hemma..
Sen så har ja kört ett hårdare träningspass idag.. å mer ben å mage.. :P 
E så roligt att se resultatet som blivit.. å min kropp e mycket bättre... vilket ja märkaer rätt stor skillnad på när ja jobbar å me alla lyft å sånt som vi har dagligen.. :)
Nu e motivationen på topp...  men i helgen blir de som lugnt me träning..
Får räkna fredagens dant på club 27 som träning hahahaha..
Annars så blir de nog kanske på sönda... så man håller igång...
Klart på lörda blir de nog promenad på förmiddan när man vaknat till å e levande..
Jag är nämligen kattvakt i helgen åt marias söta katter.. :D
Min lilla tigertjej hon ligger just nu på divanen å sover..  hon tycker ja e lite tokig när ja börjar dansa här hemma haha... hon brukar va me å ska slåss me mina ben.. vilket gör henne slut.. :D
brukar köra lite dans efter täningen här hemma så ja mjukar upp kroppen lite..
Nää nu tror ja de e dags å inta dushen så man känner sej lite mindre svettig haha..

Men ha de bäst där ute.. :)

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0