Kallt ute.. ((

Sönda igen.. -23 grader å blåsigt.. vääldigt kallt.. :(((
Vart e värmen å solen.. ??? någon som vet.... inte då här i alla fall...
Visst ja vet.. vi e bara i februari.. men behöver ju inte vara såhär...
De räcker me -10 grader..  å kylan gör ju inte saken bättre.. Man vill ju som inte ut å frysa..
de e nu man önskar att man hade en kamin så man kunde göra upp en brasa å värma sej..
För inget går upp mot den värmen... har blivit lite bortskämd me de den senaste tiden..
eldat så de varit varmt å skönt vid soffan.. mmm underbart... tror ja flyttar in i huset hahaha..
Hoppas att en dag själv kunna ha de så :) men de kommer säkert....
annars då me livet å dagarna...
Försöker vara igång de ja orkar.. går bättre å bättre men de tar tid...
Känner ryggen blir fort slut å vill krampa å värka lite... men bara vila utimellan..
Blir väldigt rastlöös att inte få göra någe el bara va hemma.. blir trött å slut..
Försöker pyssla, hälsa på vänner å köra lite me bilen.. så jag får komma ut å va igång..
Längtar så efter att dansa å träna.. längtar tills ja får börja om... Tror ja ska köra lite hårdare me träningen..
För nu får de vara nog...  ja vet att ja har dålig rygg å de får ja leva me.. that`s it...
Men jag ska försöka att den ändå ska vara så bra den bara går...
Å ja jag har väl inte de bästa jobbet igentligen heller när de gäller ryggen... tyvärr...
Så de kanske man ska fundera på... men hur lätt e de att byta jobb i dagens läge... Inte lätt..!!
Har haft lite prat me syrran om allt detta... å klart lite frön sås...
Så man får se vad som händer.. när de e meningen så då lär de märkas...
Annars så e ja fortfarande sjukskriven... vilket nog e bra så ryggen återhämtar sej..
nog för att just nu känner ja ba för å jobba.. men innerst inne vet ja att jag inte orkar de än tyvärr..
Bara bita ihop å kämpa.. snart så e ja tillbax... :)
Hade mina funderingar på att inta ett hus i afton å bara vara.. där vet ja att jag kan inget göra annat än å vila å bara ta de lugnt... se film å bara finnas...
Såg lite fram emot de.. men de ändrade sej rätt fort när ja läste å förstod vissa saker..
först satt ja lite paff.. sen blev ja arg å besviken...  varför????
Visst.. man behöver inte berätta allt för folk... men känns bättre om man får veta saker än att man ska få förstå å läsa saker från andra personer... då funderar man lite på vad den personen verkligen pysslar me..
jag har lärt mej genom livet vilka ja kan lita på å inte.. vilka som finns å inte...
Kanske inte alltid bäst på att vårda mina nära å kära hela tiden...
men dom vet att jag alltid finns å ställer upp för dom.. spelar ingen roll vad...
Min dörr e alltid öppen för dom ja tycker om.. å de hoppas ja att dom aldrig glömmer..

Nää nu känner ja inte för att skriva någe mer...
Men jag önskar alla en helt underbar sönda fastän de e kallt ute..
Bara njut å mys me den ni älskar.. ta hand om varann å ta aldrig varann för givet..

****Kramar****




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0