vadan detta...

Förgrymmade förkylning... nu e ja less... 2 snart 3 dagar nu får de vara nog..
E inge roligt... fyy... jag vill ju träna å vara igång å göra en massa roliga saker..
Jobba å ha trevligt ju... *suck* men men förhoppningsvis e detta väldigt snart över..
Typ imorron hellst... å gärna idag... gärna om 10 min tack.. haha
Nog för att man har lite sexigt hes röst.. men nää...

Annars då.. ja du.. de har varit mycket funderingar å tankar i mitt lilla söta huvud.. haha
men har partat me 2 goda vänner rätt långa samtal.. å inatt så vände allt..
Imorse såg ja ljusningen i tankarna... kännde en lättnad när ja vaknade imorse.. :)
hade nästan ett leende på läpparna.. *ler* känndes väldigt bra...
Hjälpte nog me att skriva lite i min tankebok igår.. :D
Så nu får de vara nog me funderingar... haha vilket e lätt å säja för en tänkare..
Som Danne sa till mej igår.. du tänker så fb mycket.. sluta upp me de.. hahahaha..
ja jag ska försöka.. ibland går de bra å ibland inte...

Så vad händer idag då.. hmm.. vila, dricka varmt, inta mycket vitaminer å åter igen vila..
låter väl som en extremt spännande dag el hur???? hahaha..
Kolla ut på snön som faller.. förstår inte.. ja har då verkligen inte beställt någe mer snö.. så ja förstår inte varför de kommer mer... hmm.. någon annan som gjort den önskan??? ((
De räcker gott å väl nu..  e ju snart vår å allt ska smälta bort... solen ska lysa å värma lite grann.. men ska vilja vara ute å njuta.. känna solen å höra hur de droppar från taken.. men de kommer snart.. :D weeee..
Joo jag ska roa kisse också.. leka me henne lite extra.. hon har så energi just nu.. helt hopplös ibland..
Tur hon e söt å goo väldigt ofta... annars så hade hon nog varit till salu.. haha..
ja djur e underbara... :D

Ha en bra dag nu alla.. :)

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0