De nya året...

Jag hoppas alla hade en bra nyårsafton me goda vänners sällskap, god mat å trevligt.. :) å jag hoppas de nya åter varit bra..
Själv så va ja på en privat fest... ingen aning om någe förutom att temat va vitt å silver... blev väl inte helt så för mej.. en svart klänning, silverkofta, silverskärp, silverstrumpor å silverhandväska haha.. jäklar så snygg ja va.. å mia hjälpte mej att fixa håret snyggt me lite uppsatt å lockar...  å kl 7 komme taxin å hämtade upp oss..  dom hade gjort de mysigt där inne me tända ljus å blinkandes smålampor.. :)  Under kvällen så fick vi höra att vi va någe på 90 pers.. känndes inte riktigt så.. men klart lokalen rymde ju folk så... ska försöka lägga upp lite bilder senare.. :D har inte hunnit lägga in dom på datorn än hahaha... 
å riktigt skönt att bara ligga kvar å dra sej å småsova på nya dagen på året... sen blev de handla pizza på 3 kronor.. gott gott... :P sen blev de en lugn kväll me trevligt sällskap å film (terminator salivation el hur den stavas) å varma mackor..  sen sova gott... å sovmorron igen.. 
Annars idag så har de varit spännande.. jag har fått äran att provskjuta :D.. har ju aldrig gjort de förr..  å ja må säja att ja va stolt över mej själv.. jag lyckades ju träffa tavlan hahahaha å på nian 4 ggr tror ja de blev..  så för att vara första gången så... Dame I`m Good.. :P...   klart 2 träd blev ju också lite träffade.. men de e ju sånt som händer.. el hur???  va roligt å prova... :)  jag tror mannen behind fick sej ett gott skratt fastän han försökte hålla sej haha.. de är ju en träningssak att skjuta... :)
Annars så har ja varit i snickeri å sett på å hjälpt till lite att sätta ihop ett vitrinskåp.. fasen va duktig han är.. men klart han har de i sej å han har maskiner..  å snyggt blir de..  ska bli roligt å se när de är klart..
Nää nu tror ja de e dags å göra någe nytta el nåt..
Ha en underbar lördakväll alla där ute.. :)

****Kramar****


Ante marklund Å Ante Granberg lagar nyårsmiddan.. :) duktiga killar.. ;) å gott va de.. mmm



Jag som gör dubbelhakor hahaha å ante ville va me på bild *ler*


" glada Antar å en väldigt glad Sandra.. hehe.. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0