Fredag.. :D

Oj så underbart.. idag e de freda å ja jobbar till 15 sen e de helg å leeedigt.. :D  Underbart..
Så nu sitter ja här på min lunchrast å skriver lite.. har gjort nu halva dagen..
Ska bli sååå skönt att inte behöva ställa väckaren imorron uatn sova ut... längtar så
Att bara få känna lugnet på morron å ligga kvar i sängen ett tag å dra sej...
Klart de kommer ju säkert vara en liten ursäkta stor kattdam som vill komma å ligga på bröstkorgen å mysa så klart.. men de går bara fin fint...
Satt igår å skrev lite me en vän som ja kännt ett bra tag.. hade lite nyfikna frågor åt han hahah..
Vilket gjorde att ja satt å tänkte på vissa saker i mitt liv.. å de gjorde att jag fick bort vissa funderingar å tankar som jag haft nu ibland ett tag.. så de känndes bra.. :)
De är som speciellt att prata me vänner som man inte pratar så ofta me..
Å alla har vi lite olika syner på saker å ting..  väldigt intressant..
Så idag så går ja bara omkring å ler..
men nu ska ja ta å återgå å jobba lite...
men ha nu en helt underbar freda alla där ute.. :) å se till att ha fredasmys
å bara ha de trevligt å mysigt me den ni tycker om.. :D

****Kramar****

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0