Friskt ute...

Idag har de varit mellan 12-14 minus ute på dagen.. friskt å skönt..
Så de blev en 4hjulingstur en sväng.. först för att hälsa på en glad prick..
Sen så skulle de handlas.. men de skulle ju köras lite andra vägar till affären haha.. å sladdas lite.. :P like..
nu har ja ju lärt mej hur den funkar å så.. så nu e ja ju helt me varje gång de sladdas... å skoj e de som tusan... risken är att jag blir fart å sladdblind hahaha... bara vill ha mer.. :P
må säja att de va lite kallt om ansiktet faktiskt.. men men bara in å värma sej..
Sen har ja lagat makaroner å korv till midda.. :)
Så nu e man mätt å belåten.. :P senare blir de godis å varma mackor..
Ja jag vet.. ja e ett matvrak... Men har ju kört ett litet träningspass idag så då tycker ja jag får unna mej lite gott.. för igår å idag e ju min helg... jobbar ju hela helgen så då kommer ja inte ha tid el ork..
Syrran kommer hem imorron.. :D åå så trevligt..
Men nu ska ja ta å inta soffläge en stund.. får se vad som hittas på.. känner mej lite på bushumör.. :P

Ha en bra torsdakväll alla... :)

****Kramar****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0