.... vilken dag..

Gick bra att jobba.. så länge man inte satt ner.. för då ville bara ögonen igen.. ((((
men nu är passet gjort... å veterinären ringd..
Så efter jobbet blev de en promenad i ljusskenet å småkylan... men skööönt va de å väldigt uppfriskande.. :)
Sen bar de av på solbacken för att hämta pillren åt kisse... å vad händer.. Joo kärringar ska inte ha körkort..
höll på att krocka så de bara smällde.. svordommar flög ur min mun.. man kan ju för tusan inte bara tvärbromsa mitt framför en annan bil.. å sen när de nästan smällt utav bara den börja blinka för då komme man på att nä men här ska ja nog in... pip pip pip blir sååå arg..  tutade som bara den å hon fattade ändå inget.. *suck*
Hon hade tur de gick bra kan ja säja...
sen bar de av hemmåt å försöka ge kisse ett piller.. vilket slutade me att hon bet mej i fingret å lyckades förstöra hela tabletten.. :S(((((((  verkar inte vara min kväll precis.. 
Å jag hör just.. något så ovanligt som att min granne har fest igen hahahahahaha..
Hade han igår också.. vilket syntes imorse med plast i trappen... ungdommar alltså...
men nu ska ja ta å göra någe...

ha en underbar fredakväll alla glada.. :)

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0