Sommar å färg...

kan erkänna att de känns lite skönt att de e mulet idag...
Har varit nu 2 dagar på stranden...solat å badat. Underbart...
Å ovanligt nog så har ja inte bara brännt mej utan jag har även blivit brun... eee vad hände???
Jag som inte brukar bli så brun å speciellt inte föränn i slutet av sommaren...
men jag e glad ändå.. el väldigt glad... man känner sej extra snygg me lite brunhet på kroppen..
Å de va kallt men väldigt härligt å bada... igår låg ja å velade... men då komme de ett äldre par typ i 70års åldern till stranden... å krutdamen.. hon bara stegade i vattnet å badade...
SÅ då tänkte ja... men vad tusan.. bara att ja me hoppar i vattnet...hahaha..
Å vänder ja den sidan till.. då blir de.. så kallt men bad *asg*

Annars då.. ja du vad ska ja säja....
Livet känns lite upp å ner... fortfarande...
Känner att jag måste ta å göra ett beslut hur jag vill ha de...
Sätta ner foten å säja ifrån... men de e ju inte så enkelt...
Men de blir nog bra till slut... har då stått på mej lite.. å de känns bra..
Så jag kan ju erkänna att idag känns de faktiskt lite bättre :))
Livet å kännslor e inte alltid lätt.. gäller att man vågar lyssna innåt..
Å man ska bara göra de som är bra för en själv...


Nää nu e de dags å inta soffan.. lyssna lite på soft musik å försöka sova inför nattjobbet i helgen..
Å ska ju tydligen få jobba me en snygg vikarie.. :P så de blir ju spännande haha..

Ha en underbar helg alla där ute.. :))
Å glöm inte bort att berätta för dom ni tycker om hur mycket ni älskar dom..

****Kramar****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0