Lite längre ledig... :P

Å till min lycka så upptäckte ja att jag va ju även ledig till på onsdakväll..
alltså ikväll... weeee... å nu bara 2 nattpass...
Så Måndan då skuttade ja iväg till Pite...
Å hälsade på Anna.. :))))
Å så roligt... e alldeles för sällan vi träffas... Blir så glad å umgås me henne..
Å vi hade som en heldag.. å mycke skratt å prat blev de...
å självklart lite shopping.. :P hahahaha
Å hon va nästan 21 innan ja for därifrån... hade gärna stannat längre...
Men skulle ju förbi Anteman en sväng å hämta en sak...
Å då tyckte han ja skulle komma till byn... så då gjorde ja de...
Tisdan då pysslade vi på lite i verkstan å jag hjälpte han lite...
Riktigt trevligt.. :)) å sen skuttade vi iväg på stan så han fick göra lite ärenden..
Å sen bar de av hem till han å laga lite tacos.. oj så gött.. :P mmm
Å så blev de en film... kommer inte ihåg va den hette... men oj va den va bra...
Jag blev då som helt stum ibland.. den va riktigt .. ja jag vet inte vad ja ska säja för ord..
Å mitt i allt blev de fara å äta rabarberpaj... oj va de va gott...
Å idag har ja sovit till 14... vaknade första gången vid halv 6... nöden har ingen lag...
Å så vaknade ja vid 9 å va vaken till 11 ungefär.. så snacka om att vara lite förvirrad när ja vaknade haha
Så ja bestämde mej för att ta en löparrunda i de fina å varma vädret...
Oj så härligt de va... å in på stan å köpa lite hårfärg...
Så nu sitter ja bara å väntar på att de e dags att börja jobbpasset för natten...
Å på freda så kommer syrran hem... å så roligt..
ska bli spännande å höra å se bilderna..

Nää nu ska ja ta å göra mej klar å strax fara mot jobbet...
Men ha en underbar kväll alla glada.. :))

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0