Besviken......:-/

Ååå vad ja blir besviken på mej själv ibland....
Varför ska ja ibland bli en sån mes...??????....
Hade ju gjort planer inför helgen...mmm...
Å samtalet på tisdagen med denna person slutade me att jag inte va bjuden på fredan.. för då skulle andra personer dit... kan bara säja en sak.. Ledsen Å Besviken....
Visste ja skulle dyka upp på fredan... men fick som mening "du skulle ju komma på lörda"
Oj vad de skar till... å arg blev ja... men självklart kunde ja ju inte få ur mej de till denna person..
nää för ja blev en mes...  fick väl ur mej lite att mina planer blev förstörda...
Så just nu känns de som att jag skiter fullständigt i denna helg..
Nu e ja då verkligen övertygad om mina misstankar...
som jag funderat på ett tag....
Å de känns inge bra... :((((...
varför låter ja ibland endel köra över mej å göra mej besviken, behandla mej som
dom vill å jag bara godtar...
är jag en sån svag person?????
har ja inte växt av allt som hänt i mitt liv........
Jag kan säja att just nu så känns de inte så... jag känner mej liten....

Ja ja.. blir väl bra till slut...
Nu ska ja bara tänka positivt... ladda för nya tag...
Livet kan ju inte alltid vara en dans på rosor el?????
Laddar inför morrondagen då jag ska till Per å laga till kroppen :))
För min rygg e inte bra....
Å han e väldigt duktig å får alltid till så jag både blir rak å mår bättre...
Så oj vad ja längtar till imorron....

Nää nog för idag...
Ha en underbar dag alla där ute...

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0