Snaaart.... :D

Oj oj oj... kan ärligt erkänna att just nu e ja lite nervös i kroppen...
Samtidigt som de är en längtan..
Är nämligen så att jag å Grabben strax åker till London 6 dagar..
En liten semestertripp å jultripp... så shopping å mys blir de...haha..
Ska bli så spännande...oj oj... har ju bara  varit iväg 2 ggr i mitt 30 åriga liv...
Så nu är det på tiden...
Men jag må säja att de är lite svårt å packa...
För de första e man ju tjej.. så då vill man ju gärna ha me sej allt å lite till hahaha..
Å de e ju ingen solsemester vi ska på utan dom har ju lite kallt där...
SÅ långfillingarna å tjocksockarna e redan packade.. *asg*
Dom som känner mej säjer "nog tror ja de" *ler*
Men e man frusen så e man.. å då e de bara att ha me sej varma kläder...
Men ska bli skönt att få komma iväg från vardagen lite å se någe helt annat..
Unna sej lite lyx... köpa sånt som inte finns här i stan...
Men ja jag e nervös... :))

Nää jag tror de får räcka för denna gång här...
Nu ska ja ta å mysa ner i soffan å titta lite tv en stund.. :))

Ha de så gött där ute i världen...

****Kramar****

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj va skoj! Ha det riktigt roligt nu och mys så mycket du kan! :-D



Kram!

2010-11-26 @ 19:37:55
URL: http://meandmy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0