Både positivt å negativt :))

Jaha idag föll de snö igen... vadan detta????
Men men vi e ju bara i mars så de e ju igentligen inte så konstigt...
Bara de att nu e man less snön å varit glad för att de strålat sol å tidnat :)))
Men men de kommer igen å snart e de sommar...
Tiden bara springer iväg..
Igår så åkte min kära syster på en resa iväg till bali :))
är så glad för hennes skull.. hon är en resande person som mår såå bra av att resa..
Hon kommer att ha de så underbart där å hon kommer nog att vilja åka tillbax..
Alla som varit där säjer att det är jättefint å trevlig miljö..
Så de ska bli så roligt å höra om allt å se bilderna när hon kommer hem :))))
Längtar.....
Annars då.. ja en till glädjande nyhet är att en av mina nära vänner ska få göra en efterlängtad operation alldeles strax.. å gissa om han e lycklig??? svar JAA...
Jag är så glad för hans skull :)))
Kommer att stötta honom till 100% både före å efter...
Jag e så glad för din skull vännen :))))
Det kommer gå så bra..

Annars så är jag förkyld å har en väldigt sexig röst....
Min polkvän sa igår att de lät som han va tillsammans med en man *asg*
Så då förstår ni vilken otroligt fin röst ja har :P
Just nu längtar jag bara att få igen orken å att få bli kry....
Är så förbaskat dyrt att vara hemma från jobbet :-////
Å jag blir sååå rastlös fastän ja inte har någon ork...
Nu vill ja vara igång... å jag längtar efter träning kan ja säja...
Har ju inte fått träna på 2 veckor å de både känns å märks på kroppen...
Fasen så fort man tappar styrka å stabilitet alltså... *suck*
Men men stoppar i mej massor med vitaminer å vilar det kroppen behöver...
Så jag hoppas snart vara på benen igen... väldigt snart :))
Innan ja blev liggandes så såg ja en kille som va ute å sprang...
oj vad ja började längta efter att va ute å springa intervaller...
Men men de får vänta till i maj då det är bart å varmare ute :)))
Men blir nog att fara på gymet innan dess å springa till sej lite :P
Kan ärligt säja att en gymboll är det absolut bästa jag någonsin köpt...
Vilken träning alltså... å vilken stabilitet man får i kroppen..
Inte lätt i början men oj vilka övningar man kan göra...
Så så fort jag bli piggelin så ligger bollen risigt till hahahaha :D

Nää nu tror ja de e dags att inta sängen igen....
Både trött men samtidigt inte... Klart sover man halva dygnen så blir de väl så...

Ha en underbar natt alla där ute... :)))

****Kramar****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0