Kan de vara redan vår???

ja de är frågan.. kan de vara så underbart att det redan är vår????
I så fall blir jag väldigt lycklig :)) å säkert många andra också *ler*
Just nu strålar solen för fullt och det verkar väldigt fint ute..
Längtar såå ut å få vara igång...
Inser att jag nästan sovit bort hela denna vecka som gått...
Hur mycket kan man igentligen sova??
men nu får de vara nog alltså!!! nu e ja less....
Jag vill ju vara ute å njuta av de underbara vädret...
Få lite sol å kanske lite färg på sej från vinterns blekhet:/
Längtar så till att de ska bli sommar nu, man blir mycket gladare å piggare då..
Jag längtar ut å få åka hoj med älsklingen :)) :P
Bara glida fram å njuta av turen å allt runtomkring...
Hade ju tänkt försöka spara en massa pengar nu inför sommaren...
Å hur tror ni de går???? njet.. e ju så förbannat dyrt å vara sjuk alltså *gråt*
Bara karensdagen drar 1000... å de svider, fy tusan...
Så de blir väl vatten å bröd nästa månad.. mmmm...
Så nu e de köpstopp om det inte e någe speciellt kan ja säja...
Hoppas kunna få jobba lite extra men som vanligt så är väl de omöjligt :((
Å klart jag e dyr att jobba extra.. Men men ska försöka i alla fall..

Nää nu e ja såå less å bara sitta vid datorn el ligga å sova bort min ungdom...

Ha de bäst alla där ute å njut av solen :))
Nu går vi bara mot en ljusare å gladare period

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0