Less å va slut.....

Då var de tisdag igen å solen strålar med lite dis...
Har på morgonen varit förbi läkaren, å kollat mej...
Igår kvällst fick jag en feberstund igen :-//...
Men inget fel på proverna dom tog.
Så virus som vanligt alltså... Å om de inte går över skulle ja komma igen..
Så idag har ja tänkt jobba för nu e ja less vara hemma...
Är less att inte orka någe å att bara vara så trött att jag vill sova...
Vitamniner i massor har inte hjälpt el varma drycker...
Så nu får de vara nog alltså..!!!
Så nu har ja tänkt att hä mej ut på en långsam lug promenad i solen.
Sen ladda för kvällsjobb...å det ska gå bra..
jag ska jobba hela veckan de bara e så...
Har inte råd att vara hemma någe mer...
Blir ju ingen lön på detta sättet... :((((
Å jag vill igång med träningen nu.. hade ju kommit igång sååå bra
innan magsjukan bröt ut... hade fått en väldigt bra hållning som nu e helt borta..
Så bara å kämpa... Så fort ja slutat ha ont i halsen så kommer jag att börja om å träna...
För min engen skull å för ryggen så den inte pajar igen...

Skönt att skriva av sej för ja håller på att bli galen...
Å längtar efter grabben min gör ja också... :))

Ha en underbar dag alla där ute...

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0