Livet ljusnar för dom nära..

Vet inte om det är tidsomställningen el vad....
Men vaknade strax före 4 imorse å kunde inte somna om igen.. *suck*
Knep ihop med ögonen, drog täcket över mej å försökte tänka trevliga tankar...
Men icket icket... bara å inse att det var morron för mej....
Känns ju tungt, speciellt när man vet att man jobbar hela dagen...
Så risken e ju att man blir trött... men vad gör de...
E ju bara bita ihop å öka takten ännu mer haha...
Å borde ju varit mer trött efter att ha jobbat natt hela helgen +
att man igår var igång hela dagen.....
Följde Daniel å Therese till happis å ikea...
En riktigt trevlig resa :)
Dock så hittade ja nästan inget av det jag fick beställning på...
Å för mej själv så handlade jag bara för 29 kr *asg* de ni.. :P
Danne å Therese fyllde nästan vagnen :)) så dom hittade rätt bra..
Kan säja att kassarna klirrade hahahaha...
Så vi komme väl hem igen där vid halv 7 tiden...
Så då intog jag soffan å det blev ett intressant telefonsamtal :P
Försökte se tv å hålla mej vaken så länge som möjligt, vilket jag idag ångrar...
Kanske hade ja sovit bättre om jag lagt mej halv 9 då jag var riktigt trött...
Men men får vara igång idag för fullt å hoppas kunna sova inatt bättre...
Tur jag bara jobbar 3 pass denna vecka... så sen får jag vila upp mej...
Så i afton blir det en härlig promenad å en film innan det e dags å sussa....

Blir så glad för mina nära å kära...
Nu händer det en massa roligheter för dom....
Livet ljusnar, kärleken spirar, händer massa saker och folk är bara lyckliga :)))
Finns just nu så mycket jag skulle kunna skriva om...
Resor, operstioner å kärlekshändelser...
Men då får ja aldrig sluta skriva haha... :)
Det känns så roligt å man blir bara varm å lycklig av att veta..
Är så roligt att få följa med, dom jag tycker om på deras resor i livet...
Livet börjar ljusna för så många just nu...
Kanske e de även lite för att nu börjar vi närma oss sommaren också...
Men det var länge sen de hände så här mycket roligt på en å samma gång :))
Jag e såå glad för dom mina... :))))
Jag önskar dom all lycka i världen... för de e dom verkligen värd...
Känns som att nu har detta år vänt å blivit positivt....

Nää nu ska jag ta å börja göra mej i ordning inför jobbet...
Tiden springer när man skriver...

Men jag önskar alla en underbar dag :)))
Mycket kärlek till er....

****Kramar****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0